dilluns, 27 de maig del 2013

Escena final de "El crepuscle dels Deus" Mort de Brunilda


37 comentaris:

  1. M'agrada molt el video!!

    ResponElimina
  2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. perque no surt que el autor a eliminat aquest comentari

      Elimina
  3. Està molt bé.María García

    ResponElimina
  4. M'agrada molt.Pero hem dona una mica de llastima el final del video.

    ResponElimina
  5. M'agrada molt l'últim capitol pero dona molta pena la Brunilda, per que es suicida :(

    ResponElimina
  6. final mès estrany inposible

    ResponElimina

  7. M'agrada molt tot el capitul que ens a resumit el Nacho pero no
    magradat el final que els dos morin mes pena madonat la Brumildaaaaaaaa ¡





    ResponElimina
  8. M'agradat pero em dona molta pena per la brunilda que s'ha suicidad perque la persona que li agrada s'ha mort

    ResponElimina
  9. M'agradat molt pero em fa molta pena que la Brunilda es suicidi per que el seu amor a mort.

    ResponElimina
  10. M' agradat molt pero em dona pena el final.

    ResponElimina
  11. M'ha agradat el vidio a estat interesant perque quan va encendre el foc em feia pensar que faria pero mai m'hagues imaginat que la Brunilda es suisidaria llançant-se al foc.

    ResponElimina
  12. M'ha agradat una mica però no m'esperava que fos tan trist

    ResponElimina
  13. M'agradat molt però no m'esperava que es suicides per el seu amor

    ResponElimina
  14. M'agradat molt però hem fa molta pena perquè no m'esperava que la Brunilda es suicides pel seu amor.

    ResponElimina
  15. M'agradat molt però no m'esperava que la Brunilda es suicides

    ResponElimina
  16. M'agradat molt el video però es molt trist que la Brunilda es suicides pel seu amor.

    ResponElimina
  17. M'agradat molt i també m'agradat com canta pero m'ha donat llastima que es suicides

    ResponElimina
  18. M'agradat molt peró el final no m'ho esperaba .No s'hauria d'haver suicidad,m'hagues agradat més un final feliç d'amor.

    ResponElimina
  19. a questa part no magradat perque la bunildra es suicida

    ResponElimina
  20. M'ha agradat molt perquè canta melt bé i m'encata la veu que te, però a la part que es suicida no m'ha agradat molt.

    ResponElimina
  21. Gracies per penjar el video,m´agrada aquesta escena

    ResponElimina
  22. M'agradat molt, el final tràgic també. Aunque es una mica trist.

    ResponElimina
  23. Ha segut trist quan es va morir.Però el anell es va ficar al foc i no es va cremar i van sortir les noies de la primera part!!!!!!Gracies Nacho per posar aquest video magradat moltissim.¡¡¡¡¡Bon cap de setmana ha tothom!!!!!

    ResponElimina
  24. Aquest video es molt interesant !!!
    Perquè demostra amor.

    Alba González Cid.

    ResponElimina
  25. M'hagrada molt el video perque tarriva al cor

    ResponElimina
  26. M'agrada molt perqué surten molts personatges que no recordava.

    ResponElimina
  27. Es trist cuan els dos moren i recuperen l'anell.

    ResponElimina
  28. nòmes puc dir que es molt trist quan la Brunildan mor

    ResponElimina
  29. Molt bonic i al final cuan els dos moren molt impactant.

    ResponElimina
  30. M'agradat molt aquest video però és una pena el final perquè la Brunilda mort es un final molt trist!!!!

    ResponElimina
  31. M'agrada aquesta escena, però cuan la Brulinilda es suisida dona molta llastima

    ResponElimina
  32. M'ha agrada molt aquesta escena perquè la Brunilda es suicida per amor

    ResponElimina
  33. m'aha agradad el vidio molt però el final una mica trist!!!

    ResponElimina
  34. El final a sigut impactant pero m'a agradad

    ResponElimina